Wednesday 15 June 2011

Kadang-kadang

Ya kali ni masuk ja entri baru aku terus start dengan 'kadang-kadang'..
ini perkara benar..diulang perkara benar..
kadang-kadang kita tak sedar benda ni..
atau apa-apa benda yang berlaku disekeliling kita..
hah sekarang ni hidup serumah pun da pakai prinsip 'kau-aku'..
apatah lagi dengan masyarakat!
"hal kau, hal kau la..jangan sibuk-sibuk-sibuk hal aku"

okey..tak mahu terlalu serius..

cuba kita lihat perubahan diri kita..ada ke tak?
haha kadang-kadang memang kita tak nampak atau tak terperasan pun apa yang berubah..
kadang-kadang orang lain yang tolong bagitau..
jangan la korang sembur pulak orang tu..da elok-elok dia bagitau korang..jujur pulak tu..sekali korang sembur pulak.. memang la mencari nahas namanya..
temperature boleh naik ooo..
seelok-eloknya kita cuba terima apa yang orang lain cuba sampaikan..
jangan dok syok sendiri pulak sampai tak perasan apa yang berubah!! haha

aku pon tak terkecuali la beb...
buktinya??? korang nak bukti eh??

aku beli baju saiz XS seperti yang selalu aku pakai dengan rasa 100% confident!
sekali balik dan try..
cehhhh... TAK MUAT!!!!

memang aku kadang-kadang tak perasan!
korang ada???? 

No comments:

Post a Comment