Wednesday 27 July 2011

jom khayal

setelah bertahun tahun mengembara bersama sama imaginasi puan J.K Rowling akhirnya sampai jugak ke penghujungnya. pergh!!!! mantap lagi hebat la beliau ni, boleh imagine sampai ke tahap tu. bukan calang-calang orang yang mampu berimaginasi macam beliau. di tambah pulak dengan kebolehan mengarang cerita dengan sangat baik,plot yang mantap, watak-watak hebat dan jalan cerita yang mengagumkan. I wish i can be like her! 
**** IMAGINATION IS VERY POWERFUL****

huhuhu memang benar! sangat benar. dengan hanya berimaginasi seseorang itu boleh mengubah dan berubah serta boleh mencipta sesuatu yang baru!

orang-orang yang hebat dan feymes kat dunia ni memang suka khayal! suka imagine macam-macam atau perkataan yang lagi canggih suka fikir OUT OF BOX! contohnya beliau ini lah..J.K Rowling ni, imaginasi dah mengubah nasib hidup beliau. same goes to Albert Einstein. padahal asalnya dia ni terkenal dengan kebodohan tahap cikgu dah tak boleh sabar lagi dah. plus beliau seorang yang Dyslexia! tup-tup bertukar jadi bijak! kenapa tiba2? sebab beliau ini suka berimaginasi.

jom kita khayal!

No comments:

Post a Comment